Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Pęknięcie krzywki pompowtrysku 2.0TDI 16V BKD

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Pęknięcie krzywki pompowtrysku 2.0TDI 16V BKD

    Sprzedam antenę President Georgia srebrną używana kilka razy stan techniczny bardzo dobry cena 80 zł

  • #2
    Pęknięcie krzywki pompowtrysku 2.0TDI 16V BKD

    W moim szkodniku 200kkm pękła krzywka na 1 cylindrze popchająca pompowtrysk. Mechanik twierdzi ,że w jego 30 letniej karierze pierwszy raz coś takiego się zdarzyło. Nie wiem jaka mogła być przyczyna. Auto na wolnych obrotach zaczęło szarpać jakby paliło na 3 gary i w momencie zmiany biegu z 1 na2 silnik zgasł i nie chciał nawet drgnąć. Mechanik wyciągnął żelaztwo z silnika i stwierdził żę pompowtrysk jest też uszkodzony. Wymielili pompkę na inną i nadal nic. Silnik chodzi jak ciągnik a komp nie widzi tego pompowtrysku.Czy ktoś mial może takie przygody? dodam,że na ostatnich km silnik miał normalną moc.

    Komentarz


    • #3
      W życiu takiej historii nie słyszałem.... Ale właściwie pękła krzywka czy dźwigienka?
      Chociaż jest cień szansy na taki efekt jak pompka się zatrze. Wcześniej nie sprawdzałeś pompowtrysków czy wszystko działa poprawnie?
      Co do nowej pompki może wiązka została uszkodzona?
      Sprawdź rezystancje przewodów.
      Nowa pompka na pewno sprawna? Zmień pierszą z drugą.

      pozdrawiam MArcin
      Skoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...

      Komentarz


      • #4
        historii cd. Okazuje się ,że pojawia się błąd na 1 clindrze P0301-wypadanie zapłonu.
        Wymieniona cała wiązka nic. Zamienione pompki 1 z 4 nic.rozrząd sprawdzony jest ok.
        Nie mogę zrozumieć co mogło być przyczyna pęknięcia tak grubego elementu i dlaczego pompka na 1 cylindrze nie pracuje.

        Komentarz


        • #5
          To sprawdzenie sprężania/szczelności cylindra myśle już wszystko wyjaśni.
          Jak jednak będzie ok to zostaje szukanie w wiązce głównej silnika ewentualnie podstawienie sterownika silnika... Co raczej mało prawdopodobne.
          Więcej błędów nie ma?
          To co pękło w końcu, krzywka na wałku czy dźwigienka wtryskiwacza?

          Pomiar sprężania w cylindrze robi się przy ściągniętej pokrywie zaworów, przez otwór świecy żarowej. Uwaga chlapie olejem wiec warto przykryć głowice pokrywą co by nie sikało olejem po wszystkim do okoła.

          Mechanik jest pewien że nic w głowycy się nie zesrało? Kanały paliwowe drożne? Wtryskiwacz wyregulowany? (regulacja tłoczenia)
          Skoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...

          Komentarz


          • #6
            Kicer dzięki za zainteresowanie tematem.
            Okazało się ,że okręciła się krzywka na wałku rozrządu i dlatego wypadanie zapłonu. Auto z nowym wałkiem chodzi jak wcześniej jednak nadal mam problem z drganiami na jałowym. Robiłem już logi VAGiem ale nic z nich nie wynika.

            Komentarz


            • #7
              Pokaz logi statyczne na nowym walku.... na max nagrzanym silniku.
              Przemek
              DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
              A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
              80 B3 Limo 1.6 TD SB

              Komentarz

              POWRÓT NA GÓRĘ
              Pracuję...
              X